Monday, October 26, 2009

Pengenalan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Terima kasih kerana sudi melawati blog aku. Di dalam blog ini akan memaparkan isu - isu semasa sama ada masalah komputer, politik, dan sebagai nya. Komen yang anda berikan kan amat di hargai.

Di dalam blog aku terselit video yang dirakam utk tatapan umum. Sila komen jika x bekenan dengan video tersebut.

Pengenalan tentang diri aku seperti nama URL blog dan lebih senang di panggil Awang. Berasal dari Johor dan menetap di Kampung Konoha. Berumur 25 tahun dan sudah bekerja di Pusat Jalurlebar Komuniti. Pendidikan tertinggi biasa2x jer dan x lah tinggi sangat. Aku merupakan anak sulung dalam keluarga dan adik beradik hanya 3 org jer. Bapak aku kerja pemandu teksi dan mak aku surirumah jer.

Dalam blog ini jugak aku nak promote PUSAT JALURLEBAR KOMUNITI tempat aku keje. Ada beberapa masalah teknikal seperti internet perlahan akan di perbaiki dari semasa ke semasa.

Terima kasih kerana sudi melawati blog aku.
Sekian, terima kasih

No comments: