Monday, November 23, 2009

Lalat Dalam Makanan Aku!!!


gambar kat atas merupakan makanan yg aku mkn hr tuh ngn member aku. korang tengok betul2 gambar no 2 tuh, ada lalat 2 ekor kat lauk kupang sambal yg aku amik.perghh...aku mkn dah separuh,pastu tgh godeh2 lauk rupenya ada lalat yang di gaul dlm kupang sambal tersebut.apa laga....makanan dlm mulut aku terus aku keluarkan.geli seh...lalat tuh di buat lauk.

kalo korang nak taw lokasi tmpat makann tersebut,tepi pantai Pontian beb.jadi,kalo korang mkn situ berjaga-jaga lah sebab byk lalat dijadikan penyedap makanan lauk pauk kat situ.mmbr aku terus gelak kan aku plak.pundek punya olang.

rupe2nya makanan yg member aku mkn pun x sodap.ikan keli masam.hehehe...jadi sesiapa yg nak mkn ikan keli tepi pantai Pontian tuh dipersilakan lah beb.ikan keli 2 minggu punya.ekeke...

aku panggil makcik warung kedai mkn tuh,dgn muke sengih2 dan dengan bangga nya mengatakan tmpat dia ada lalat.pastu,lauk kat premis di biarkan bg org lain makan lalat plak.bayar separuh rm2.

kesimpulan kalo korang nak mkn tgh hari kat tepi laut Pontian tuh berjaga2 lah beb.baik korang mkn tmpt lain.menyesal aku time tuh mkn situ...aku bukan nya x nak support org Melayu niaga makan tp kalo dah lauk di gaul lalat,korang sanggup ker???


No comments: